GarderobXXXXXX

Ett antal svärord och haranger senare så är garderoberna äntligen på plats. Nu är det bara skjutdörrarna kvar och det har vi nog listat ut hur dem ska sitta. Det är tur att ingen utom Anna och jag är hemma. Det måste låtit som vi höll på att slå ihjäl varandra men det är ju garderoberna och döda ting vi gapar åt. Könsord, svärord och ibland en ilsken fis i frustrationen. Sängen är i alla fall på plats imorgon efter att ett bakstycke gått sönder. Ska plugga och borra till hålen lite imorgon och sen bör det vara löst.


Hann äntligen med ett gympass idag. Har ångest för att jag tränat så dåligt men det har inte funnits tid. Den har prioriterats på flytt och jag har precis blivit av med min förkylning. Nu är jag bara lite snorig så en löp runda är på sin plats. Det känns som fettet bara väller fram på magen efter all "flyttmat". Med det menar jag pizza, kebab och hamburgare. Efter det har det blivit lite godis, chips samt lite bygga möbel öl och sen har vi magen där som ett dallrande kojuver. USCH, måste få ordning på mig själv. Bara 9 månader till våren. Jag har passat på att odla ett skägg med. Jag visar det dock inte på en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0