Äntligen sålt lägenheten

Då blev lägenheten äntligen såld. Hip-hip- hurra, när handpenningen kommit är det jag som drar till NetonNet och köper en lcd tv. Den kommer göra sig mycket snygg i vårt vardagsrum. Jag har redan bestämt mig för en 40 tum Samsung LE-40A656A1F. Det kan dock vara så att den är lite för glansig med tanke på att vi har väldigt mycket fönster i vardagsrummet. Visar det sej vara så blir det en 40 tum Sony KDL-40W4000.


Sen ska det införskaffas ett playstation 3 men det tror jag att vi väntar med en stund. Tomten kanske kommer med ett.


I övrigt är lägenheten i en enda röra. Vi har flyttat mina grejer så vi har lite att göra den närmaste månaden. Flytten gick bra. Jag och Anna körde på i ett rasande tempo. Hon är stark det lilla livet. Jag var skeptisk till hur vi skulle kunna lyfta vissa grejer men Anna överträffade alla förväntningar. Det var meningen att Emil skulle vara med men han var tvungen att rycka in på hockey turnering.

Ett gissel att jobba EM när man har så mycket att göra. Imorgon ska jag kliva upp 07:00 så jag hinner med lite. Får ångest av att se denna röra varje morgon. Garderober samt sängen ska monteras illa kvickt. Vi har låg takhöjd i sovrummet så garderoberna blev ett större projekt än väntat. Det är även en lufttrumma i vägen och därför måste garderoben sågas till lite. Vi har verkligen längtat efter att få göra i ordning vårt sovrum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0