Helt slut

Uff, det har varit en tuff vecka. Upp 04:50 varje dag och jobbat FM. På det har min kära sambo varit förkyld och snarkat som en gris och det ger väldigt dålig sömn för min del.  Inatt vaknade jag av att det snarkades och att Elin kom instömlande. Sen sov jag nästan inget mellan 02 och 03:30. Anna skickade jag iväg till soffan efter 3 väckningar. Konstigt, hon envisades med att vända sig på rygg jämt och då börjat grisandet igen...

Idag blir det separata sovplatser. Måste sova bättre nu.


Träna ska jag försöka hinna med efter jobbet. Har hållit veckan bra och nu är det bara att avsluta på samma sätt. Kan vara nog så svårt ibland. Det vankas kryssning snart. Ska handla upp ett öl lager samt fylla på barskåpet med Gin, whiskey och vodka. Vi har redan planerat vem som kommer stå för showen på dagskryssningen. Det kommer bli X som ska halloween busa lite. Han ska få klä ut sig, springa till hytter, knacka på och fråga: Bus eller kuk? Skulle inte förvåna mig om någon nappar på det sista eller också får han en smäll. Blir en minnesvärd resa som vanligt för känner jag honom rätt kommer han inte banga detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0