Snart PÖSK!

Det går mot påsk och suget efter påskens höjdpunkt, GODISET, börjar bli stort. I övrigt har påsken blivit betydelsefull att fira. Jag och Anna träffades på påskafton och även fast det kanske inte blir på pricken med dagarna blir det vår årsdag. Det är ju lätt att komma ihåg. Anna jobbar till 18:00 och det blir förmodligen en stilla hemmakväll med mys, mat och vin.


Tilläggas bör att jag ska på Ålandskryssning med några arbetskamrater på långfredagen. Vi kommer hem på påskafton. Kommer nog vara lite "smålurig" men det blir bra. Vi fick bra pris via företaget på Birka paradise med "birka class hytter". Dem såg väldigt fina ut och det är ju bra med kylskåp. Jag föredrar kylda öl och det kommer gå åt ett stort antal. Jag delar hytt med min arbetskamrat som gör sin sista dag på skärtorsdagen. Jag har bestämt att han ska lära sig dricka whiskey. Jag ska köpa en lättdrucken och fin 12 årig Highland Park. Den bara gliiiiider ned:o)

www.birka.se
image9

Min käre bror och sambo var och hälsade på i Annas lägenhet. Dem fick även träffa bacillen som visade sin sedvanliga blyghet i början. Det gick bra sen när hon insåg att det var trevligt folk :o)


Jag har fortfarande inte haft en chans att prata med min förra privata hyresvärd. FAN, han är aldrig där när jag åker förbi och dessutom har dem börjat stänga dörren ned till hans kontor. Jag har ju fan ingen nyckel och jag vill inte ta min lilla informella ansökan om en lägenhet via telefon.  

Det där med vår var ju ett stort skämt! Det ha snöat minst 10cm. Fan så jävla ruttet. Det som hade börjat komma blommor och början till löv på vissa träd. Nu blir jag ledsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0