Poker#%%¤%&!!!!

Morr, småupprörd och arg för att pokern inte går som den ska. Oturen grinar mig i ansiktet och spottar på mina skor!!! Ni som spelar poker fattar vad det handlar om när man har oddsen på sin sida men ändå förlorar jag gång på gång. Om oddsen är 80% mot 20% denna kväll så nog fan missar jag ändå.


Jag förlorar med AA mot J9. Idioten får stege!? Nåja, det är poker i ett nötskal. Inget är omöjligt och då är det ju tur att man spelar om småpengar :o)

Tillbaka till vardagen efter en ganska behaglig arbetsvecka. Men i BRF är det konflikter pga en viss gamling som inte kan ha tagit sin medicin. Kärringen påstår sig ha problem med sina nya grannar som har småbarn som lever om. Grejen är att hon haft problem med alla sina grannar dem 38 år som hon bott här. Då kan man fråga sig vem som är problemet. Inte förbättrade hon sina odds när hon sa att hon skulle slå hela familjen på käften. Detta kommer vi att hålla span på.


Hockeyturnering imorgon och inte är det på drägliga tider. Ska jag på första matchen måste jag upp 06:15. Det är inte trevligt när klockan ringt 05:00 och jag jobbat förmiddag hela veckan så jag blir hemma till match 2. Söndagen blir inte mycket bättre. Har man otur blir det dem tiderna då med. Jag får överväga hur det blir.
 
Hoppas Anna sover gott. Grabbarna behöver verkligen en hårt arbetande kvinna och engagerad mamma med dessa uppstigningstider. Du är bäst älskling! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0