Var nöjd med- allt som livet ger...

Sitter med mitt analyserande jag och funderar över livets gång samt hur fort saker går. Vissa utmaningar man har framför sig kunde man inte ens tänka sig in i för 1 år sen. Än mindre kunde jag tro att det skulle ta den vändning det har tagit. Vill inte skriva för mycket så detta kommer att bli ett ordbajs inlägg som knappt någon kommer se hela vidden av.

Just nu är det febril hjärnaktiveitet  för att hitta ett annat boende. Vet det fan hur man ska göra för att ragga fram en 4a eller 5a i en stockholmskommun. Det kommer krävas lite metoder utanför det vanliga kösystemet. Förhoppningsvis har min tidigare hyresvärd lite kontakter i den privata fastighetsägarsfären. Där kan lösningen finnas. Vem vet, man kanske måste hosta pengar för att få ett kontrakt. Nåja- spekulationer men vi får se hur det går. Köpa en BR lägenhet för 2.5-3 miljoner är jag inte så sugen på för det är vad det kostar där vi vill bo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0