Tatuerat och klart

Då var det tatuerat och klart. Det kliar som fan nu när det läcker. Får hoppas den kommer blekna lite annars kommer jag få fylla i taggtråden med mer färg. Nyans skillnaden mellan dem båda är för stor för att jag ska vara nöjd. Men kronorna blev jäkligt bra. Jag kommer lägga in en bild inom kort. Nu är inom kort (080221)

image8

I övrigt var det en jäkligt bra dag på jobbet. Ett förslag och ide jag hade om en liten omorganisation samt namnbyte på vår enhet gick igenom. Ett företag ringde och tog referenser om en medarbetare. Jag gav bra referenser och dem ringde upp honom några minuter efter att jag pratade med dem. Dem gav honom positivt besked. Det unnar jag honom verkligen. Han ville ha ett nytt jobb och jag tror han kommer växa med det extra ansvaret han får. Här hade han stannat till lite. Då blir det nu ganska spännande att se om jag får ersätta honom. I nedskärningstider kanske dem säger åt oss att effektivisera. Magkänslan säger att jag inte kommer få någon ny, i alla fall inte i början.


Fan, jag vill ha nytt boende. Är det någon som läser detta som har en 4-6 rums lägenhet i Solna/ Sundbyberg att hyra ut så skriv en rad eller 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0