Nu blev det mycket att göra :o)

Äntligen ser det ut att lösa sig med vårt boende. Vi har fått en stor 3:a från 1 juli. Vi har folk som är intresserade att byta sina 4:or mot vår 3:a. Det verkar inte bli några problem. Nu är jag mitt uppe i att fixa med lägenheten och sen ska den ut till försäljning. Förhoppningsvis kan jag sälja den till en av Annas arbetskamrater. Utan mäklare tjänar både han och jag på eftersom mäklarkostnaden blir minst 60000:- Mäklaren tar 5-7% av försäljningspriset. Jag kan hålla lägre pris men ändå få lite mer i vinst.


Jag längtar verkligen till detta är klart. Då ska det inhandlas playstation 3 och lcd tv till den nya lyan. "Slapp"- jag fick just en tankesmäll av Anna. Diskmaskin går först. Få nog hålla med om det :o)


Det bästa scenariot som kan hända är att ovanstående löser sig och att jag sen får första tjing på en jaktmark som några bekanta verkar veta om. Den är inte uthyrd än. Kommer jag in där har jag en mark helt för mig själv 45 min från hemmet. Det skulle vara GULD. Slår allt detta in blir jag överlycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0