Grillning?

Då var det dags för årets första grillning om jag nu hinner. Det ska börja regna ikväll så det är bara att starta igång efter 18 när vi kommit hem. Det blir chilimarinerad karre, pommes, sallad och en nyttigare fetaostkräm. Jag ska iväg på systemet illa kvickt och köpa en box Penfolds Rawsons retreat. Det är de ultimata vinet till grillat och det kommer det gå åt. Grillsäsongen har ju bara börjat :o)  Jag måste ju givetvis ha lite öl med.


Nu anmälde jag flytt till Annas adress med. Det var osmart att jag inte gjort det tidigare men jag ska testa dra av för mina arbetsresor ändå. Jag har ju i praktiken varit boende hos henne. Annars får väl det kära skatteverket begära intyg av...ja, av vem då??? Det ska vara Anna i så fall.


Ha en trevlig kväll alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0