Ny match beställd

Nu ska vi se här, om dem skärpt till sin kvalité efter några mejl som dem inte svarat på. Allt jag är fått är ett automatsvar. Av någon anledning har dem sänkt priset med 10kr till 139:-. Nåja, det går ju åt rätt håll :o)

Min förkylning börjar släppa. Idag hade jag bara 37,6c när jag vaknade. Jag borde kunna gå till jobbet imorgon känns det som. Det är såååå tråkigt att vara hemma. Slötitta på tv, sovit, spelat poker, spelat dator, surfat, sett på film och läst är dem sysselsättningar jag ägnat mig åt.

Jag satte in tunga artilleriet med vitlök, cocillicana, echinaforce och c- vitamin för 2 dagar sen. Vitlöken på kvällen är ju inte särskilt trevligt. Jag sväljer 1.5 klyfta med lite fil och det får till följd att jag luktar helvete på morgonen när man legat och svettats på natten. Jag kommer säkerligen att behöva byta sängkläder med- USCH! Jag måste duscha. Annas bil har gått sönder så hon kommer att få låna min. Hon har fått en felindikering om "Elfel eller vatten i motorn". Låter riktigt dyrt måste jag säga. Tur att hon har garanti kvar. Den var inne på ett fel i somras med. Då bytte dem ut tändspolen.

Nåja, måste gå ut och röja i min bil. Ligger grismat och annat skrot i bilen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0