ComHem!!!???

Nu skriver jag här igen och dessutom är jag arg!  Jag tyckte det var bäst att göra ComHem till ett separat inlägg. Vi får nog kalla det en ketchupeffekt. Jag har fått igång matchen men tro inte man får kvalite för det. Nä, nu har kommentatorerna och comhem problem med ljudet så dem kan inte ge några intervjuer med spelare och tränare i paus. En rolig grej när man slår upp den på Eniro är att man hela tiden får olika omdömen från kunderna. Det står att det finns 19 kommentarer men i verkligheten är det 100 tals om inte 1000 tals. Varje gång man söker får man upp annorlunda kommentarer och inte dem 19 det var från början. Det finns nog fortfarande en liten koppling mellan telia, comhem och eniro. Det är jävligt tydligt. DETTA är skandal. Blir förvånad om jag blir debiterad på denna match...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0