Ajöken comhem

Sitter och ser mitt lag på streaming (se inlägg "var är svampen"). Comhem har mage att ta 149kr för en elitseriematch. Deras grav är snart grävd. Katastrofal kundtjänst med otrevligt bemötande.

Nåja, och dessutom tror Comhem att jag skulle vara intresserad över att ha bredband och telefoni hos en leverantör som inte tar sin kund på allvar. Jag har fått reklam två dagar i rad nu. Det tyder på desperation. Jag kommer att utnyttja deras pay per view vid extra viktiga matcher. Fixa kvaliten Comhem! Gör det bra nu för ni har förbrukat varje chans.


Kommentarer
Postat av: Pierre

Vilket är ditt lag??
Mitt är Frölunda..

2007-10-24 @ 08:48:37
URL: http://Zalt.blogg.se
Postat av: hastvattuman

He-he, laget norr om skellefteå :o)

2008-01-03 @ 08:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0