Vårkänslor eller verklig och seriös kärlek, det är frågan

Nu blev allt så väldigt svårt. Hur skiljer man vårkänslor från verklig kärlek? Hur skiljer man utsvultenhet och äventyrslustan från ovanstående? Jag antar att dem flesta skulle säga att man ska njuta av livet och leka på men så lätt vet jag inte om det är. Jag är nog på tok för rädd för att såra människor jag bryr mig om. Eller det mest troliga är nog att jag vill äta kakan men samtidigt ha den kvar. Relationer är verkligen inte det lättaste och det verkar jag få erfara nu, mer än någonsin. Ska jag, eller ska jag inte, det är frågan....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu skall du inte vara rädd. Världen är hård. Var o en får ta ansvar för sina handlingar. Njut o ta en dag i taget.

O framför allt... korka upp!!

2007-05-12 @ 13:49:59
Postat av: hastvattuman

Det kan du ge dig på. Nu blir det in i muren med skallen först! Det blir konsekvens om jag får tippa:o)

2007-05-12 @ 14:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0