Ormsalva???

Ormsalva ska tydligen funka mot onda och stela muskler. Frågan är om den funkar på min ljumske men jag får nog ge den ett försök. När jag hade ont i korsryggen sist köpte jag liniment för tävlingshästar. Det var det jävlar i mig krut i. Det kändes som den frätte på huden. En mindre trevlig upplevelse fick jag när jag började svettas och svett utblandat med liniment rann ned i mellan skinkorna. ACK-ACK-ACK men jag sprang iallafall fort som fan in i duschen. Jag har tyvärr inte hittat detta ultimata liniment någonstans. Den kanske blev förbjuden som allt annat som funkar bra?

Kul att Anna kommer på fredag. Det blir en fin uppladdning inför loppet på lördag som hon o en kompis ska titta på. DAN-SWE 20:00 på lördag. Johan och Daniel som jag ska springa med, måste jag försöka få med till Ankan. Dem spånade på en egen plan. Fan, kommer bli en jävla stress. Först springa brolopp 18:00, hem 19:00, duscha, käka och sen över till Ankan där det är fotbollskväll med en del folk.  Även Anna kommer vara där så jag får se hur länge jag kan hålla mina klåfingriga händer i styr :o). Kommer sitta och eftersvettas och inte blir det bättre av någon öl, denna vätskedrivande dryck.

Nåja, nu ska jag köpa ormsalva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0