Livet leker

Jag har kommit fram till att jag förmodligen är i en av dem lyckligaste perioderna i mitt liv. Just nu känns allt så enkelt, kravlöst och problemfritt. Denna sommar blir något utöver det vanliga tror jag. Jag har en pirrande känsla som är svår att skjuta undan.  Nu är man själv fram till Söndag. Det blev inte så lång tid utan att träffas igen men sen blir det nog en vecka.

Vad ska man hitta på nu då? Det kommer ölas och spelas poker någon dag. Det är ju säkert när min kompis är barnfri. Känns som helgen redan är utstakad. En resa till systemet- igen. Nåja, man lever  bara en gång :o). Får se till att träna ordentligt nu. Efter 30år så händer det något med kroppen, enligt min bror och då är det bäst att vara någolunda "fit" innan. Man vill ju inte bli en "försoffad gubbe" som min dam uttryckte sig om sitt ex.

Mat måste man ju ha idag. Hmm- det får nog bli lite grillad karre, pommes, tsatziki med en spitfire ale att dricka. Fan- jag är sugen på allt onyttigt man kan tänka sig. Inte bra detta, får se vad som händer.

"Den som väntar på något gott, väntar oftast för länge" Snart är det Söndag :o).

18:10. Pust, stön, det var tunga 8.2km. Men nu är jag förtjänt av god mat och dryck. Lyckades lufsa runt min elakt kuperade runda på 41min. Bor man på ett berg och springer ned till en sjö blir det uppförsbacke i 4 km när man ska hem. HA-HA-HA, nu är kroppen slut igen. Belöning väntar, bra jobbat kroppen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0