Jag har supit bort mobilen!

Jag är så sne, så kaxig och såååå obrydd. Jag jobbar med min fylla och har just kommit hem. Mina arbetskamrater skrattar åt mig!!! Det är bara för att vi är fyllskallar och jag har tappat mobilen. Jag vill svara  på smsen jag vet att jag fått men min mobil är bortsupen!!! Jag är värdelös, jag borde knullas om, men just nu försöker jag jobba med obryddhet! Jag vill ringa Anna, jag vill dock inte prata med henne i detta tillstånd. Jag är för korkad, jag vill krama henne, jag vill vara med henne, jag kommer höra av henne. I morgon så:o) Jag vill sova nu och det kommer jag att göra. Jag längtar efter dig Anna o tänker på dig, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0