Han blev skjuten

Jävla regn, varför ska det jävlas när man väl ska skjuta lite. Nåja, det gick bra men jag får nog ta några serier till för guldmärket. Den mekaniska älgtjuren fick sig se besegrad ett antal gånger. Missade inte ett skott och det var ju bra. Man brukar ju alltid få någon totalmiss som kan leda till skadeskjutning.

Ska snart iväg och lyfta lite. Träningsvärken från gårdagens lopp gör sig påmind för varje steg jag tar. Jag har haft ont någonstans i flera års tid nu. Idag är det den sedvanliga vänster ljumske/höft som jävlas mest. Även vaderna känns som dem är på tok för korta och jag som var så noga med stretching.

Nu finns det öl i kylen med. Jag är redo för pokerkväll och det vankas australiska fosters. Det riktigt knullar i munnen när jag tänker på dem. Enligt mitt horoskop ska jag inte ha tur idag. Vi får väl se hur det blir med den saken. Komsi-komsi mina australiska vänner så ska jag ta hand om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0