Fuck it- nu gäller här och nu

Vaknade av ett sms från "kvinnan". Svarade och käkade sen frukost.

Här och nu som en person så vackert uttryckte det får gälla. Nu ska jag njuta och inte vara rädd. Det får gå som det går och jag ska ha kul. Efter en kvälls funderande, känns det som jag kommit på rätt spår.

Städdag i BRF var det idag. Grävt, planterat buskar samt plockat och pysslat. Gamlingarna är redan och inspekterar "ungdomarnas" arbete. Jävlar om dem inte blir nöjda med vårt jobb.

Ska precis gå in i duschen när ett samtal från "kvinnan" kommer. Det varar i 45min med prat om livets gång.

Idag blir det ett antal öl med "ankan" på den lokala sport baren. Heja sverige- nu knäcker vi kanadickerna! Ikväll ska jag bli miljonär, har spelat på åsnorna. När jag är miljonär ska jag bjuda en person  till afrika (nu kom jag inte ihåg vad ön hette) Vi får väl se hur bakis man blir imorgon. Men då ska jag fan straffa kroppen med löpning oavsett hur jag mår. Börjar bli fetare och har inte varit aktiv på 4dgr. SKÄMS PÅ MIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0