En rolig bok

Neil Strauss måste vara en ombytlig figur. Hans alterego Style i boken "Spelet" är en mästare på att fånga kvinnor. Jag undrar både en och två ggr om denna bok verkligen är en sann historia? Men den är otroligt kul och den bjuder på många skratt. Den svartsjuke bör inte läsa denna bok. Det skulle kunna få den personen ganska nervös eftersom några av raggningsexperterna är riktiga svin. En upptagen kvinna är en större utmaning.

Ett citat från boken  "När vi hade sex borde jag slitit av mig kondomen, satt mig upp på sängen och runkat tills det gick för mig. Jag borde låtit satsen spruta över hela hennes lägenhet, hennes ansikte och hennes jävla trinitron-tv"

Ovanstående är uttalat av en frustrerad person som inte vill kela eller kramas efter akten. Finns otroligt många roliga citat men jag skiter i dem nu. Detta får räcka :o)

Ska passa på att säga välkommen till bloggen- Hjärtat :o) I nedanstående inlägg hittar du din tänkta "present". Jag ska komma på en ny. Magnus o dess kanske kan hjälpa mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0