Det lönar sig att prata

Dessa relationsbekymmer skulle nog kunna få den bästa att krevera. Tur man inte har så många. Men nu är det mycket att bry sig om. Två familjer jag bryr mig extremt mycket om ska ha sina första barn. Omorganisation på jobbet som kommer påverka både arbetsuppgifter och personal. I vilken utsträckning vet jag inte men min nuvarande arbetsgrupp kommer splittras och vi får en ny chef under ett nytt avdelningsnamn. Och så denna kvinna som jag också bryr mig så mycket om som har diverse relationer till ett lite besvärligt ex. Dem har barn ihop så jag förstår ju varför det underlättar med en bra kontakt. En del grejer är dock lite märkliga. Skönt att jag och Anna fick ett bra klargörande samtal, i en bra anda.

Detta var mitt liv just nu. Ser nästan för händelserikt ut men det går iallafall framåt. Puh, nu har jag gnällt klart och ska snart ut på min runda. Kommer bli kvavt ser det ut som. 17c och mulet.

20:13. Sov en timme efter jobbet och var seg som fan när jag skulle ut och löpa. Kroppen vann över mig idag. Den där förbannade ljumsken satte stopp för min elaka löprunda. Kändes på en gång att det skulle bli svårt. Jag spände mig så mycket att vaderna började krampa efter 5.5km. Det var bara att stanna. Nu är jag SNE SÅ IN I HELVETE! Undrar om jag måste gå till den där äckliga doktorn iallafall. Så gnällde jag igen *suck*!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0