Det horade sig förstås

Usch, fy, pust och stön. Helt fruktansvärt bakis och en DYR kväll blev det. Detta måste jag straffa kroppen för. Undrar hur långt jag orkar springa idag? Jag borde starta en blogg där jag bara gnäller. 

KAN-SWE blev ju en besvikelse så man kan nog säga att vi drack många gravöl och ett antal drinkar. Åkte hem med en helt värdelös taxichaffis. Han körde fel och när jag skulle betala blev han sne för att jag bara hade kort. Det blev en het diskussion eftersom han dessutom lovat att jag skulle få det billigare för att han kört fel. Jag blev arg när han inte fick kortet att funka och dessutom försökte övertyga mig att jag inte hade några pengar. ARABJÄVEL hade jag lust att säga. Till slut fick han det att funka, säkerligen för att han insåg att han inte kunde dribbla bort mig och att kontanter var uteslutet.

Inte blev jag miljonär heller. Åsnorna svek mig. Det hade varit fin att ha "kvinnan" här nu. Jag saknar henne. Träffade på en arbetskamrats pojkvän igår. Frågan är om det var bra eller dåligt men det var precis en sån jag kunde tänka mig. En player (ca 35-40år, bra utseende) som inte bangar för gifta kvinnor och ju yngre dem är- destå bättre trofe. Jag förstörde nog stämningen, när det skrävlades om hur många som fått smaka stock och att kvinnor inte kunde skilja på sex och kärlek. Playboyen kom då fram till att han faktiskt hade känslor för en av dem han knullade och jag la in den dräpande kommentaren att tjejer minsann är precis som killar. "Vad får dig att tro att du är nummer 1 för henne? Du är ju ett nummer som alla andra. Tänk hur du själv tänker så har du hur en del kvinnor är, särskilt dem snygga och singlar" Jag sådde fröet av osäkerhet och jag såg hur det började växa och blomma ut efter några kommentarer till. Jag ångrar inte vad jag gjorde så här dagen efter. Jag måste vara en hemsk människa. Undrar om det var ett uns av svartsjuka som kom fram? Den mannen kommer aldrig kunna vara trogen mot någon och såna tål jag inte.

Nu dröjer det ett tag innan jag tar en krogfylla igen. Jag blev så mätt.

13:48 är klockan och det har gått 8.2km i hyffsad takt. Där fick du, JÄVLA KROPP, för att du jävlades med mig i morse! Nu är det återhämtning och mat. HE-HE-HE, nu är inte kroppen så kaxig längre! Fick skallen rensad från negativa tankar med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror även att din blogg kommer skänka mig en del glädje....Hahaha

2007-05-13 @ 14:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0