Det blev en tidig kväll

Av föregående inlägg är det lätt att lista ut att vi inte kom så långt igår. Det slutade med lite snack hemma hos mig och sen drog alla till sitt. Skönt att det inte blev utgång. Jag somnade vid 22:00 och känner mig trött. Fan, jag hatar mig själv för att jag tappade bort mobilen. Min högsta önskan är att personalen på båten har hittat den. Men det är väl för mycket begärt. Den finns väl hos någon idiot som blev glad att hitta en mobil. Den var kass men jag vill ha mina nummer! Men vi hade iallafall jätteroligt. Jag har ont i magen av allt garv. Det känns som träningsvärk.

Usch, det smakar sprit i käften. Jag har huvudvärk och ångest. Varför har man ångest när man har krökat? Det måste vara någon sorts kemisk ångest. Kommer inte kunna köra bil före 12. Fan, jag känner mig som en brunstig hingst med. Anna, var är du? :o)

Grattis på mors dag alla mammor!
Denna dag ska ni tänka att ni är så jävla bra. Ni är så otroligt betydelsefulla. Dem flesta av er har gjort och gör ett hästjobb. Hoppas många av er har fått blommor och presenter. Det är ni verkligen värda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0