Ännu en dag

Gräsligt vad trött jag är nu. Men, men...jag måste ut och springa en liten snutt iallafall. Börjar ljumsken spänna upp sig ska jag döda den på Lördag. Då är det brolöpet så håll dig i skinnet ljumskjävel!

Verkar som det kan komma en del möjligheter med denna omorganisation på jobbet med. En del nya tjänster verkar det bli och dessa kan ju vara tämligen intressanta. Blir lite spännande detta iallafall om än ovisst. 

Såg att min borätt ökat ytterliggare i värde. En granne sålde nyss och det gav fina slantar. Kul att man redan gått plus, köpte ju lyan i november. 

Färdigskrivet, löprunda väntar. Ajöken så länge.

20:45 Löprundan blev ju en mindre mardröm- Ljumskjävel! Nåja, nu är det gjort men ont lär jag ha imorgon. Får bälja i mig rejält med kaffe nu, annars kommer jag vara osocial mot mitt sällskap.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0