Trött och tråkigt

Kom hem från jobbet och var totalt slut. Det var en del att göra samtidigt som jag hade min nye chef på rundgång och introduktion i fabriken. Inatt sov jag lite och illa. Vaknade flera gånger mitt i natten. Konstigt, jag som mådde så gott. Jag får nog sluta dricka kaffe på kvällen. Jag tog en timmes lur när jag kom hem.

BRF möte idag. För en gångs skull var det lugnt och tryggt. Rollsökningsfasen verkar vara över och dem flesta har lite koll på var man har varann. Den nye kassören har kommit in bra i sin roll. Vi ska ta in en brandkonsult som ser över vårt brandskydd. Detta har jag med reagerat över eftersom vi saknar skyltar för utgångar och utrymningsvägar. Kostnaden skulle troligen bli runt 8000-12000:- med konsult, skyltar och en brandsläckare i anslutning till tvättstugorna.

Jag behöver semester. Jag är så less på jobb och har så dålig motivation. Vem vet, jag kanske borde söka något annat snart. Har varit inom samma företag sju år nu och det känns verkligen. Jag skulle vilja gå på enorma jaktmarker med en viltstam av hela sveriges vilt och jaga allt jag vill. Det hade varit semester. Total avkoppling från allt annat än det man håller på med. Bara njuta av vacker natur, ljud och djur. Nåja, det får vara en dröm det med :o).

En till kajaktur i fint väder med Anna hade inte varit fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0