Tredje gången gilt

Midsommar blev en blöt historia. Jag har mått dåligt idag med kemisk och fysisk ångest igen. Suck- varje dagen efter mår jag så här konstigt. Skönt att inte vakna ensam iallafall. Anna hade med sig lilla Elin. Otroligt söt liten parvel och full av liv. Hon väckte oss vid 08:30 o sen var det bra fart på henne.

Jag ska försöka mig på att ta en gris igen. Nu blir det tredje gången och förhoppningsvis är det lugnt och tyst i skogen. Förra gången var ju lite speciell.

Jag har ingen motivation alls att skriva. Känner mig snurrig och förvirrad. Får se om jag får ordning på tankarna när jag sitter i skogen. Känner mig ledsen fast jag vet inte på vad. Alkohol är en mysko drog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0