Plockmatch blev det

Som jag skrev i föregående inlägg blev detta ingen svår match. Moder Svea kommer vinna komfortabelt. Just nu när jag skrev blev det 5-0 på det mest märkliga sätt jag sett. Islänningarna tror att domaren blåst men icke har han det. Allbäck jonglerar upp bollen och krutar in den, snacka om snöpligt för dem stackars Islänningarna :o) Idag tog solen riktigt bra.

Ett antal wiskey blev det med en kollega igår. Idag var man lite tung i skallen. Inte så konstigt när jag ser att halva litersflaskan med Tullamore Dew har gått åt.

Jag kommer bli rejält brun med detta väder och det ska fortsätta hela veckan och helgen. KANON- sommaren är här. Hästvattuman är jätteglad. Hästvattuman vill bada och sola! Nu är det dags att raka skalle, ansikte samt andra ställen :o).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0