Nu ska det jävlar i mig KUTAS!

*MORR*, nu ska jag misshandla kroppen imorgon. Den ska få sparkar, slag och kanske en skalle med om den inte skärper sig!  Smort på den där ormsalvan men det verkar ju vara ett nedköp tycker jag. Men, men, vi får se. Jag ska inte döma ut den än.

Lite lyftning blev det idag. Kanske inte så smart med tanke på loppet imorgon men va fan- man är väl ingen sparris hoppas jag. Det visar sig. Kommer inte vara så kaxig efteråt har jag en känsla av. Av oss tre som har en lite intern tävling ska jag vinna, annars kommer jag vara sne hela kvällen. Men, men, Johan blir farlig. Får man han i ryggen vet det fan om han släpper iväg mig. Han drar väl på med sina älgkliv då. Ska dra på ett jävla tempo och se vad som händer. Jag ska hänga på honom först och sen ska det vara som att en Ferrari kör om en survolvo. Kan bli kul detta eller också knäcker man sig själv :o).

Det om detta. Nu ska jag in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0