Nu är det KRIG!

Kryp, flygfän, fan och hans moster! Det är sommar det. Min lägenhet håller på att bli invaderad av tvestjärtar. Jag och Anna dödade ett 15 tal igår. Dem kommer in från balkongen. Efter att ha analyserat det pågående angreppet är strategin för kriget är klarlagd. Kastade mig in i bilen efter jobbet. Jag körde i ilfart, köpte myr medel och något tvestjärt medel. Trupperna är nu utplacerade, farlederna är minerade, kustartilleriet har högsta beredskap och pansarvärnstrupperna är redo mot dem äckligt hårda krypen.

Nedanför balkongen är marken ned dränkt med myr och tvestjärtgift. En minering är lagd vid tröskeln till balkongdörren. Synd att det regnar för annars hade jag kunnat utöka mineringen till andra delar. Nu får vi se vad detta får för effekt. Jag ska sätta in Armens jägarbataljon för underättelse och vissa punktinsatser om så är nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0