Morgongrisar!?

*MORR* kom inte grisar igår heller. Satt fram till 03:00. Nu är jag övertygad detta är en grupp som passerar vår mark tidigt på morgonen i jakten på skogens godis. Fan- vad jag är trött. Vaknade 09:15. Aja- det är bra för då kanske jag somnar tidigt ikväll. Jag får se till att komma iväg och lyfta lite. Det blir nog en tur på motionscykel med.

Fick lite tankar sorterade igår. En sak vet jag och det är att det kan vara ganska jobbigt att tycka om någon. Fördelarna uppväger givetvis nackdelarna och det är en jätteskön känsla. Att få och ge kärlek och omtanke är viktigt för mig. Men saknads känslor är inge roliga och det blir så tydligt när man bor själv. Nåja- gilla läget eller vad säger man? Jag är en gladare person nu än jag har varit dem senaste två åren och det gör gott. Snart börjar en av dem bra veckorna :o)

En annan grej gjorde mig ledsen igår.
Jag missbedömde en person under midsommarfesten. Killen verkade vara så trevlig o reko men han visade sig vara en potentiell våldtäktsman. Har dåligt samvete för att jag inte lyssnade mer på Fredrik. Jag ville tro att det blivit en missuppfattning. Trodde det bara var något han fick för sig men Fredrik sa aldrig att han såg själva händelsen. En person kladdade lite väl mycket på en sovande tjej. Nåja, skönt att han såg det men så här i efterhand var inte Fredrik den personen som skulle gått från festen.

Nu gick båda två men ändå...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0