Lugn kväll

Jahapp, så var det fredag igen. Bäst att kolla ryggen nu för det gillas inte att man sitter och bloggar på jobbet :o)

Ser ut som det kommer bli en lugn kväll med gott sällskap.
 

Har börjat fundera lite på vad man ska ta med till kajakpaddlingen imorgon. Jag pratade med min bror och metrologen lovade fint väder och sol men en hel del blåst. Temperaturen skulle troligen hålla sig mellan 18-20. Tjocktröja och rejäla byxor kan nog vara bra. Får packa det mesta i plastpåsar om vi nu skulle välta med kajaken eller någe. Det skulle vara svårt att välta med en K2 men jag har lyckats med klantiga saker förr. Det har Anna med.

 

Pratade med en arbetskamrat och fick lite tips på var vi ska paddla. Vi ska i sydlig riktning till några små öar på väst sidan av utö. Blåser det för mycket så kan man paddla runt ön. Enligt min bror skulle det blåsa från land och då blir det nog att paddla till öst sidan. Detta kan bli riktigt sköj .
 
Nåja, tillbaka till jobbet :o)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0