Ingen gris blev det

Skriver en dag för sent men skitsamma. Det blev tyvärr ingen kulting. Det kom bara större grisar. Jag hade sällskap av bambi och en massa mygg. Usch- mygg i denna mängd redan!? Det kommer bli en helvetssommar på insektsfronten. Getingarna har också börjat trakassera mig. På midsommar kommer jag gå beväpnad med en elektrisk insektsdödare.

Lite gråmulet väder idag. Det skulle nog behöva komma lite regn nu. Dels i befuktningssyfte och för att alla pollen ska regna bort. Jag har en grym allergi nu och har börjat medicinera med det mesta jag kan få tag i.

Tele2 comviq är ena sega jävlar. Dem släpper inte mig som kund. Jag skulle blivit flyttad till telia för en vecka sen men dem förhalar det enlig telia. Nu börjar jag bli riktigt sne. Imorgon ska jag åka in till onoff och kräva att dem fixar detta pronto!

Anna veckan har startat bra. Ska ringa och boka en kanot på Utö. Nog bäst att boka så man inte står där som ett fån om alla kanoter är uthyrda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0