En ledig dag igen

Dagen före nationaldagen och det känns som en fredag. Har inget planerat så jag antar det blir en hemmakväll. Det enda jag vet är att jag hänga en flagga på balkongräcket. Jag får fotbollsminnen när jag tänker på det. När Sverige spelar EM eller VM pryder fanan alltid balkongen. Det är ju SWE- Island imorgon. Det blir en plockmatch och vi vinner med 4-0. Tyvärr verkar det krävas en enorm polisinsats på denna nationaldag. Södertäljepolisen laddar upp med inte mindre än 6 kravallbussar. Förmodligen går dem in mot Stockholm eller också räknar dem med oroligheter i denna tok stad med.

Jag köpte en ny mobil igår. Väldigt fin måste jag säga och över förväntan. Det blev en sonyericsson k810i och detta grävde ett hål i plånboken, med tanke på att vår griskryssning kostade en del. Men va fan, jag köper inte någon skitmobil när jag väl handlar en ny. JAG VET- det finns en liten pryl galning i mig som hoppar fram ibland. Nu är det bara att vänta på att numret porteras från tele 2. Telia har haft jättestrul enligt butiken jag köpte telefonen i. 

Jag och Anna lyckades missa varann idag. Klantigt måste jag säga men varken jag eller hon tänkte på vad jag skrev för tid i ett sms. Vet det fan var jag fick den tiden ifrån för vi brukar inte träffas då. Men hon såg det inte heller utan det blev hon varse om när jag inte dök upp på den vanliga tiden :o). Fan, hade varit jäkligt mysigt men vi får ta det på Torsdag istället så länge inget blir ändrat med mitt arbete.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0