Ut på vattnet

Så var vildsvinet i marinad för morgondagens grillning. Dagen har bara försvunnit. Sov som en stock till 11. Det blir ett antal öl imorgon tillsammans med goda vänner men grillningen sparar jag till mamma och pappa. Få grilla lite tidigare. Idag har jag ätit en frukost bestående av mammas mjuk kakor med rökt karre och mjölk. Efter frukost blev det lite handling sen åkte jag förbi en kompis samt fikade lite på deras altan. På eftermiddagen blev det förstås "Fika" med kaffe och dopp hemma hos mina föräldrarna :o)

Ska snart ut och löpa innan middagen. I kväll ska jag åka och fiska samt lägga ut lite nät med 3 kompisar. Nu ska det rökas fisk.


17:46- Säga vad man vill men all denna onyttig mat ger en riktig fin löpenergi. 1,1mil (3 varv) avverkade runt traktens löpspår. Jag börjar känna riktig soldatstyrka igen :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0