Usch, fy och blä!

Dagen börjar kasst så in i helvete. Strax innan 13:00 reser jag mig, karatebakis och jävlig, ur sängen och vinglar mot toan. Jag har allt klart framför mig. Nu ska jag kurera mig med vatten, huvudvärkstablett, mat, dusch och kaffe. Eventuellt har jag tänkt sticka iväg på en löprunda och svettas bort det onda. Går in i badrummet och vrider om kranen på tvättstället- inget händer. Med munnen gapande, desperat och törstig testar jag vrida på duschen,- en droppe kommer ut. Med stora ögon samt gapande mun står jag och försöker få hjärnan att fungera. Vad i helvete, pappa har stängt av vattnet och håller på dra om vattenledningarna.

Förbannad fan, satans, jävlar, helvete vad sne jag blir. Där rök hela bakfyllekureringen. Jag kommer få dras med skiten hela dagen. Inget kaffe, inget vatten, ingen dusch, ingen löprunda, ingen bakfylleskit, en mamma som inte tycker synd om mig utan gör sig lustig och till råga på allt vågar jag inte köra bil förrän ikväll. Anna tyckte iallafall "lite" synd om mig.

Gårdagen var fan inte värd detta helvete jag nu har framför mig. Snart måste jag ut i skogen och baja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0