Solig dag

Nu är jag nöjd och tillfreds. Stack ned till stranden efter jobbet och lapade lite sol i 3 timmar. Jag har handlat mer grismat som jag ska se till att få ut i skogen. Jag har försummat dem stackarna men Anna veckorna är viktigare än grisarna :o) Får hoppas dem inte har bestämt sig för att lämna området.

Vädret ser ut att bli riktigt ostadigt igen. Tråkigt för dem som har semester och även för mig, eftersom jag går förmiddag och därmed skulle hinna lapa sol. Pratade med en vän från min hemort igår. Vi gjorde upp lite semesterplaner. Han berättade den glada nyheten att han och frugan köpt en fungerande båt. Den förra han hade var ett riktigt rakel i motorn och var inte driftsäker. Ser verkligen fram i mot att få komma ut i skärgården med goda vänner. Båten är 7,5 meter och man kan sova bekvämt. Det kommer bli rasande roligt.

Jag sitter och slötittar på Tin-Tin. Det var min favorit seriefigur när jag var liten och jag kommer ihåg alla hans äventyr. Jag tycker fortfarande det är kul att titta på :o). Lite barnasinne verkar jag då ha kvar trots min lilla 30-års kris.

Nu känns lägenheten lite tom igen. Jag hittade just dina trosor Anna, när jag skulle vattna :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0