Snart bara en dag kvar

Nu är det bara att räkna timmar och sen är det semester. Det vankas semester öl på fredag med några vänner från stan. Idag hade ju inte varit något alternativ med detta pissväder.

Det felaktiga beslutet i föregående inlägg hade blivit ändrat. Camilla hade gått på semester från och med idag :o)
Jag mötte "Svinet" i korridoren och sa hej. Han utstötte ett besvärat hej tillbaka och ökade takten på gången. Nåja, något är nog inte som det ska med honom. Säkert har han något trubbel hemma som yttrar sig i konstigt beteende på jobbet. Han har inte varit så här förr, enligt dem som haft mycket med honom att göra.

När jag tittar ut är det en otrolig trafik med båtar i kanalen. Nog är vissa av båtarna riktigt fina och vräkiga men jag blir inte avundsjuk så länge det regnar. Det finns många människor med mycket pengar vad det ser ut som. Eller också har några väldigt mycket lån. Hade varit mysigt att ha en båt. Dock är det mycket jobb med en båt och särskilt med en lite äldre. Synd att man inte är rik :o) Känns som jag hellre lägger dem pengar man har på något annat men i framtiden kanske.

20:32 Så var elaka rundan klar. Blir intressant att se hur kroppen mår imorgon.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Kunde inte hålla mig jag heller... öl för 2a dagen i rad. Måtte djävulen ta mig..

2007-07-13 @ 20:47:17
Postat av: hastvattuman

Tagga upp bara M. Nu får du se till att straffa kroppen för vad den ställde till med. Kör 8an i högt tempo. :o)

2007-07-15 @ 20:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0