Skönt att få förståelse och vishet

Usch, vilken dålig natt jag hade. Intensiva drömmar blandades med både bra och dålig saker. Idag har jag haft någon typ av coachning dag. Jag har sökt åsikter om händelser, mitt handlande och funderande hos tre kamrater jag verkligen litar på. En av sakerna jag uppskattar med dem är att dem kan hålla käften och inte sprider information. Det är iallafall skönt att konstatera att jag inte är konstig eller överdrivet svartsjuk. Jag sökte ärliga åsikter och fick dem i deras sanna skepnad.

Inte hade grisarna varit och ätit något heller. Jag har svikit dem stackarna men dem kommer förhoppningsvis igen. Såg på spåren att dem inte var så gamla. Idag är det dax för en löprunda igen. Förhoppningsvis så får jag lite bättre sömn. Jag brukar sova gott när jag sprungit och känt att kroppen håller igång. Märkligt att ens kondition påverkar sömnen så pass mycket. Jag läste någon artikel om det med. 

Så var det också klart vem som blir tillförordnad sektionschef över vår nya organisation. Det blir norrländskt i toppen, närmare bestämt en person från samma stad som mej. Det blir nog riktigt bra.

20:45 Ljumsken beter sig konstig. Den känns spänd fast nu på höger sida?! Nåja, det gör inte ont än så länge. Det blev 6km i mycket lugn takt. Jag blev knappt andfådd. Snart sovdax, godnatt alla.

*Morr*
En inkräktare och infiltratör togs tillfånga i badrummet. Äckliga tvestjärt som tar sig in överallt!? Denna gången måste den kommit genom avloppet i duschen. Fan, kan la inte minera där. Får komma på en plan mot ytterliggare angrepp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0