SKITVÄDER!

Regn, rusk och blåst. Det är ju typiskt när man har semester- SUCK!
Idag blir det en tripp in till Stockholm för att avnjuta en middag tillsammans med Anna, min bror och hans sambo. Vet det tusan var vi ska käka. I Stockholm finns det ju tusentals ställen. Jag och bror hade beslutsångest i telefonen och kom inte ens fram till vilket land maten skulle vara ifrån. Det blir väl damerna som får kliva in och styra upp det.  

Jag sitter och funderar var jag ska kunna dammsuga och städa ur bilen denna skitväder dag. Måste ju vara någonstans där det finns tak. Jag ska ut och löpa elaka 8an i lugnt tempo. Fan, jag känner hur Göteborgsveckan lagt sig som bomull runt magen. Inte bra alls detta och värre kommer det bli när jag åker till min hemstad med mammas mat och ett stort antal öl. Jag får se till att hålla min träning igång annars blir man väl kallad "den lilla köttbullen" eller något när man kommer till jobbet igen.

Hmm, undrar om jag klarar av lugnt tempo idag. Blev förbannad när jag såg mig i spegeln. Det blir en eventuell misshandel av kroppen under elaka 8an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0