Så var man i hemstaden

Morgonen började med ett uppvaknande av mobilen. En kompis ringde och frågade om det var idag jag skulle komma till hemstaden. Fest erbjudandet kom som ett brev på posten. Nu kom jag upp för sent så utgången får sparas till senare tillfälle. Dagen med Anna var speciell med tanke på att vi inte ses förrän om 10dgr. Tiden utnyttjades iallafall till max :o). Jag kommer sakna henne mycket.

Mätt som fan är jag. Det började på flygplatsen med den obligatoriska flyg ölen. Den är standard då jag ska flyga någonstans. När jag kommer hem vankas det dessutom alltid en massa snask och mammas mat. Idag har jag sen 20:30 tryckt i mig:
2 grillade kotletter och grönsaker
Delat en halv kartong kokosbollar med pappa
2 stora koppar kaffe
7st av mammas nougatkakor
chips med dip
Några hårda godisar
4 plommon

Jag har ont i magen!
Kommer bli fet som fan. Det blir en löprunda imorgon och jag ska inhandla öl. Det blir den ypperliga Mariestads Sommarbrygd. Mer kalorier, jag för fan, mer kalorier bara....suck. Nåja, jag får ta igen detta under några veckor när jag kommer hem. Man har bara ordentlig semester en gång per år. Det är nog tur det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0