Man lär sig inte

Jahapp, blev precis så bakis som jag trodde av detta blanddrickande. Öl, vitt vin, rött vin, konjak och punsch. Usch och fy såhär dagen efter. Man behöver inte direkt ösa i sig några mängder för att man ska få en rejäl bakfylla av detta. Nåja, nu är det bra iallafall. Vaknade tidigt med den sedvanliga saknaden efter Anna. Jag saknar inte bara sex utan även människan Anna som sällskap. En lätt joggingrunda fick mig att bli mer som en människa i morse. Jag ska åka och köpa godis. Ikväll ska jag  bara slöa, äta godis och titta på tv.

Gårdagen var riktigt kul. En kommentar som jag verkligen ska ta till mig var "Kan jag inte få vara din kamrat ikväll och inte din chef?" Jag tänkte inte alls på att jag presenterade Stefan som min chef hela tiden. Nästa gång vi går ut ska jag glömma att han är min chef. Han är säkerligen en bra vän och medmänniska med. Jag gillar vad jag sett hittills av honom både som chef och kamrat.

Jag måste testa Revigör. En vän testade det igår och han blev mer dragen än jag. Han var riktigt sliten ett tag. Men tro det eller ej, den fan var bara lite trött idag. En annan var ju helt väck i morse. Tabletterna kostade 50kr och det kan det ju verkligen vara värt om det fungerar. Man skulle ta första pillret som var tydligt märkt med en 1:a, när man tog första ölen. Det andra med samma tydliga märkning när man slutade dricka. Det tredje tog han på morgonen när han klev upp. Succe...fan, att inte jag köpte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0