GBG- here we come

Dagen innan avresa till GBG med Anna och kids. Jag är lite nervös men det blir nog bra. Vi ska åka i lilla "klittan". Det är hennes lilla Renault Clio. Det kommer bli lite trångt för dem i baksätet :o) Jag ser verkligen fram mot den här resan. Gothia cup minnen kommer flöda fram. Turneringen pågår ju just nu med 35000 ungdomar- världsrekord. Har själv spelat turneringen 3ggr och det är ett stort äventyr för ungarna. Någon dag ska vi gå ned till Heden och kolla in morgondagens stjärnor. Det finns mycket högklassiga spelare i denna cup.

I veckan ska vi försöka hälsa på några vänner och överlämna deras bröllopspresent. Får hoppas dem har tid med oss någon dag. Vi pratade även om att åka till något äventyrsbad.

Fan, nu känner jag mig ensam igen.  Får käka lite och se till att träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0