Alldeles för sent

Hmm, skriva ett blogg inlägg när man är lite småpackad är kanske inte så bra. Men va fan- jag tar risken. Jag har inget märkvärdigt att säga förutom att jag haft en jäkla trevlig kväll med bastu, bad, trevligt sällskap och snack om allt bus vi hittade på som ung. Hade gärna velat ha med Anna. Nu är jag i "pöjkrummet" och jag saknar henne jättemycket. Hade varit så skönt att krypa ned, kramas lite, somna gott och tryggt, för att sedan vakna och käka frukost tillsammans.

Imorgon är det 25-årskalas. Det är 2 personer som fyller år. Bror och syster som är födda med två timmars mellanrum. Kommer vara många där som jag inte träffat på ett bra tag. Efter kalaset blir det utgång i hemstaden.

Natti-natt, bör nog få lite sömn för imorgon blir det nog ganska sent. Dem flesta krogarna stänger 03:00 :o)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0