80 år?

Ack-ack-ack, gårdagens gymträning gav inte det resultatet jag väntade mig. Kände mig riktigt taggad och stark igår. Lite till kan jag lasta på tänkte jag i slutet på passet. Det skulle jag inte ha gjort. Det bara small till i kors/ländryggen och en strålande smärta ned i höften och skinkorna tog vid. Jävla KLANT, vara uppe och nosa på vikter man bara varit på när man var riktigt vältränad.

Det blev riktigt orolig sömn inatt. Vaknade varje gång jag vände på mig av smärtande rygg. Ska sticka iväg och köpa alvedon och alindrin. Två alvedon tillsammans med en 400mg alindrin ger en bra smärtlindring. Är det så här det känns att vara riktigt gammal? Fy fan vad besvärligt i så fall. Undrar just hur en löprunda skulle kännas...nej, ska nog inte ens tänka tanken.

Kommentarer
Postat av: AFA

Glöm inte att din IP är enkel att hitta. O dödar djur gör du också. Jag hoppas du är stolt över dig själv.
Men man nog att visa ditt ansikte är du inte. Du förespråkar yttrandefrihet, men är inte beredd att visa dig själv...

2007-07-31 @ 13:38:38
Postat av: hastvattuman

Om du tror att hot biter på mig tar du fel. Glöm inte att jag redan fått din IP genom ditt inlägg. Varför visar inte du dig själv?

2007-07-31 @ 13:47:43
Postat av: hastvattuman

Din IP är 90.227.176.116. Denna adress tillhör telia. Du har använt samma i dina inlägg vilket verkar märkligt om du nu skulle ha ett ip program. Även dem går att spåra så passa dig för att jävlas genom hot. Jag behöver bara lämna denna till telia eller polis om du fortsätter hota.

2007-07-31 @ 14:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0