Thailand 12800:- !?

Tittade på riktigt långa Thailands resor idag tillsammans med en arbetskamrat. Jag ska seriöst börja räkna på hur mycket det kostar för en vuxen att åka iväg en månad nästa år. Sparar jag min semester som jag har kvar i år och 2 veckor nästa år så är det möjligt. Ska jag ha lite marginal kan jag säga att jag tar tjänstledigt en vecka om inte semestern skulle räcka. För 2800:- i månaden skulle man få bo i ett stort hus med 50m till stranden! Glädjeräknar jag lite snabbt skulle det bli 10000 för en flygbiljett tur/retur samt dem 2800:- för huset. Eller vänta nu...2800:- splittat på det antal vuxna man åker :o)  Maten är ju billigare där nere än här,  fast man äter ute och ölen ska man ju inte tala om :o) Hade varit en dröm om jag och Anna kunde åka på detta någon gång. Man kan ju vara flera med som Anna så sant påpekade. Sååå, dags att lägga undan 12800+ 5000 till. Då finns det ju marginal. Detta får jag fundera mer på under löprundan ala elaka 8an...

Snart är det utomlands till medelhavet. Det känns att jag längtar bort nu som jag drömmer... :o)

19:30- Puh, elaka 8an på 40min får jag säga är godkänt. Dax för mat.


Kommentarer
Postat av: MMMmm

Mkt bra kutat!

2007-09-01 @ 15:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0