Mongotrött

Fan för att jobba. Jag är super-mongo-komatrött idag. Det är kanonväder ute och jag längtar ut till stranden. Tänk att bara sjunka ned i brassestolen och sova lite i solen.  Helgens picknick var trevlig med bra sällskap. Det blev ett försök till minigolf men vi lessnade ganska snart.

 

Inte ett ljud har man hört om när hur och var vi kommer säga upp folk. Det gick ut i ekonominyheterna under semestern att vi skulle utöka antalet uppsägningar i världen från 3000 till 7000. Med den ökningen kommer inte vi klara oss undan uppsägningar hos oss heller.  Jag skulle kunna peka ut vem vilka vi kan avvara.

 

I går lagade vi till jättegoda libanesiska köttfärsbiffar som vi grillade. Till detta hade vi en fetaostsallad och tsatziki. Det blev verkligen kanon gott.

 Me want mer semester NU! Jag längtar till utlandet i september.

Kommentarer
Postat av: M

Daniel.. Din blogg är...

2007-08-14 @ 19:28:30
Postat av: hastvattuman

...skittråkig :o), jag vet men det finns roligare grejer att göra nu.

2007-08-15 @ 07:52:08
Postat av: M

Näää... det sa jag inte. Ville se om du tolkade det pos /neg... nu skalll du tänka positivt min vän!

2007-08-15 @ 10:17:32
Postat av: hastvattuman

He-he, nåja...jag ska vara positiv till min blogg om du tycker det. Mycket som är positivt nu :o)

2007-08-16 @ 09:50:51
Postat av: Pierre

Var du ute på bockajakt idag??
Jag var ute en sväng i morse å la ner en 4-taggare.
Men nu så é man på jobbet å tycker att det vore roligare till skogs.

2007-08-16 @ 20:22:05
URL: http://zalt.blogg.se
Postat av: hastvattuman

Nej, tyvärr ingen bockjakt i år. Det finns på tok för lite djur. Sen tyckte vi att jakträttsägarens grabb (förstagångs jägare) skulle få skjuta om det nu blev någon chans. Han fick ta jakten själv. Måste ringa och kolla hur det gick.
:o)

2007-08-17 @ 12:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0