Ett tjockt samhälle

Idag ska jag räkna hur många tjockisar jag ser. Jag tycker det bara blir värre och värre. Vad gör folk med sina kroppar?! Börja rör på er snälla nån. (Ta inte åt dig Magnus för du och jag är inte i klass med dem tjockisar jag ska räkna) Undrar om folk märker hur feta dem är. Kan man verkligen ignorera det? Undrar om tjockisar verkligen mår så bra som en del säger att dem gör. Undrar om dem tycker att deras kropp ser bra ut?

 

Jag sov som en stock inatt. Somnade ca 22 och vaknade 04 av att jag satt vid köksbordet. Jag måste ha gått i sömnen för jag vet att jag la mig i sängen. Gick tillbaka till sovrummet och sov till 09. Känner mig riktigt utvilad. Det var ett tag sen jag var de känns det som.

 

Idag ska jag åka till Anna och käka. Det vankas vildsvinsstek på Annas vis. Det blir intressant. Jag ska kolla i mina jakttidningar efter ett bra vildsvinsvin att ta med.


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hallå Tjockis...
Du, skärp dig nu. Varför är du inte på MSN.. du sitter ju där på offline läge o smygdrar i dig... skärpning!
O leta efter vildsvin i jakttidningar, är det där dem gömmer sig. Jag har tips på ett vildsvinsvin...
O jo, vi är tjockisar. Väger man 101 kg o inte har varit på gymmet senaste 3 mån... så är man en tjockis.... o dricker man så mkt öl o liknande jag gjort så... är man en tjockis.. Jag är en tjockis..

2007-08-18 @ 11:41:32
Postat av: Magnus

Solly, läste fel ovan.. Du skrev faktiskt vildsvinsvin... måste vara gårdagens fylla som sitter i...

2007-08-18 @ 11:42:28
Postat av: Magnus

uuuuuuuuuuuuuuuu,.....fest igår.. fy faaaan va jag mår.

2007-08-19 @ 09:28:33
Postat av: M

skärp dig nu..

2007-08-19 @ 15:38:41
Postat av: hastvattuman

Jag ska skärpa mig med msn Magnus. Nu ska jag och handla och sen jobba. Jag kom upp till 5st tjockisar...nu pratar vi mega! Höres

2007-08-20 @ 10:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0